čtvrtek 26. dubna 2018



Jarní KALení s Vlněnými sestrami:-) jsem si moc užila ... šátek Exploration Station od Stephena Westa jsem pletla potřetí a konečně to bude kousek, který budu nosit:-) Mám z něj velkou radost, i když barvami jswm se trochu odchýlila ze své komfortní zóny:-)
Příze: Das Mondschaf Hydra I wan´t to believe,  Coopknits Sock Yeah! Sugilite, Kunzit a Sphene.





Šátek jsem upletla převážně během Velikonoc:-)


První menší KAL - So Faded od Andrey Mowry jsem dopletla ještě za tuhé zimy (jak rychle na ni člověk zapomene, že:-) Příze od Martin´s Lab - Fairy Dust a Candy Sparrow a tmavší šedá z Berlína od Garnstories:-)


 Když se fotíte a je venku -8 C:-)





4 komentáře:

  1. Katko, jeden kousek krásnější než druhý. A moc Ti sluší. A zase povedené fotky. Jsem moc ráda, že jsem Vás s Helčou před pár lety na netu našla. Pavla.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása! Miluji pletení a pletené oblečení! Naučila mě to má babička, už když jsem byla dítě. Je to pár týdnů zpátky co jsem si nakoupila spoustu nových vln a látek a teď, každý večer u televize pletu, šiju a vyšívám! Navíc jsem vše sehnala se slevovým kupónem odsud.

    OdpovědětVymazat
  3. Máte nádhernou práci, to je radost pohledět. Ten svetřík je úplně jako pro mě na rozzáření pochmurných dnů, to nosím alespoň veselé barvy pokud na ně mám náladu. Na překonání zimy a depresivních nálad mi velmi pomáhá využívání finské sauny, to je balzám na tělo i duši. Hezky se vyhřát, na nic nemyslet, mít chvilku pro sebe..

    OdpovědětVymazat