pátek 6. října 2017

Malá soukromá reportáž o jednom festivalu v Berlíně


Přijde mi to už tak dávno, přitom je to pouhých 5 dní, co jsme s Helčou navštívily Berlínský festival pletení. Kromě velké unavy ze dvou nocí v autobusu, kterou nevím, kdy dospím:-) (#užjsemstaránatoabychspalavautobusu) si v sobě nesu velký zážitek z toho, že jsme součástí úžasné komunity lidí. Samozřejmě na festivalu byly nádherné příze, zajímavé workshopy, krásné prostředí a výborná organizace. Ale nejvíc mě opravdu oslovila ta atmosféra mezi lidmi, otevřenost, respekt, zájem a smích..... 






Vybrat si z velké nabídky bylo opravdu těžké.... ale naplňovalo nás to úžasem a radostí nad tím, jakého krásného odvětví jsme s Helčou součástí....negativní myšlenky na to, že si nemohu koupit vše a mít vše, mě ani jednou nenapadly - bohužel to je ale častá česká reakce...to mě moc mrzí..... uvažujme pozitivně!:-)


 Koupila jsem si krásné pozitivní přadýnka od Garnstories a Tre Liz. A pak také dlouhá léta obdivovanou knihu návodů od C. Bostick Hoge. Tu dostanu k Vánocům:-)

Argentinská návrhářka Joji Locatelli navrhla pro berlínský festival šátek nebo nákrčník Paris in Berlin - všichni jsme ho dostaly při příchodu. Napadlo mě, že to bude krásná vzpomínka.....a tak jsme si tam na něj koupila ještě předýnko a rovnou ho tam nahodila:-)




 Na festivalu jsem potkala Magdu z Polska (t.č. žijící v Berlíně), se kterou si už víc jak 3 roky píšeme na Ravelry - bylo to moc milé!


 Poprvé jsem s H. využily ubytování prostřednictvím Airbnb. Byl to velký zážitek, který nevím zda si chci zopakovat (ups). Majitelka bytu byla nesmírně příjemná, milá a ochotná, nicméně bydlet v podstatě v soukromém prostoru někoho úplně cizího, používat jeho koupelnu a tak... no uvidíme:)



Snídaně v Berlíně.... prostě ♥





Těším se zase někdy příště!




6 komentářů:

  1. Prej malá reportáž, Katko :-D Paráda! koukám, že jste si ten výlet báječně užily, navzdory všem kyselým řečem. Příště jedu takyyyy!

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to moc fajn! Výprava z Čech byla silná :-)))
    A jinak, Katko - spala jsem poprvé v životě v Hostelu, s pletařskou omladinou, ještě k tomu v Berlíně - byl to pro mě také zážitek na celý život, úplně Tě chápu... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkně jste si to užily :-)) A šátek bude krásná vzpomínka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, nádherná reportáž a úžasný zážitek :-) P.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to se tak hezky čte a dívá. Těším se na šátek. A to ubytování jsem taky zažila - vedle našeho pokoje byla koupelna, ve které hrčela pračka snad pořád..., no prostě NIKDY NIKDY VÍCE, i kdyby zadarmo :-) LK

    OdpovědětVymazat