pondělí 27. března 2017

Pavement!








Tak jsme s Helčou dopletly Pavement:-). Musím říct, že návod je jednoduchý, ale některé věci nejsou domyšlené úplně do detailu....nicméně pro mě je tenhle svetřík hlavně o Aniversariu:-) Kombinovala jsem dvě várky, je to doslova barevný mix a moc sem i líbí:-) Pletení s těmito barvami byl prostě zážitek sám o sobě, každé očko jiné....Oproti návodu jsem si trochu vyujímala boky, návod je psaný hodně volně a ve vel. L už to působilo skříňovitě. Také jsem prodloužila rukávy :-)

Příze: Malabrigo Arroyo Aniversario (4, 01 přadena - pletla jsem z 5 a po zvážení zbytků jsem zjistila, že mi v podstatě celé jedno zbylo)
Jehlice: 4

2 komentáře:

  1. Kateřino, ty barevné přechody jsou až neuvěřitelné....nádhera :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Svetr je povedený a barevnost úžasná, Kája.

    OdpovědětVymazat