pátek 24. března 2017

Danzig








Velice dlouho mi trvalo, než jsme se rozhodla, jakou přízi vybrat na tuhle nádheru, nakonec mi pomohla Helča, která mě přesvědčila, abych šla do Malabrigo Mechity a jsem ráda, je to prostě skvostný materiál a návod na tento šátek je také nádherně napsaný! Jedna velká jarní radost:-)

Materiál: Malabrigo Mechita Pearl (2x), Aniversario (0,5)
Návod: Danzig by Justyna Lorkowska

6 komentářů:

  1. Máš to moc pěkné, jednoduché a elegantní. Aniversario na neutrálním pozadí přímo září.

    OdpovědětVymazat
  2. S Aniversariem je skvostný! Vynikající výběr a moc hezký šátek. Velmi zajímavý, působí svěže a moderně. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten nemá chybu! Moc hezký šátek!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní, Katko, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat