středa 15. února 2017

Jaro za rohem....

 ..už ho cítím ve vzduchu...a je to báječný pocit....






Nemůžu si pomoci, ale Malabrigo má v záhrobí nějakého impresionistického poradce, ty barvy jsou prostě fascinující..... Malabrigo Arroyo Aniversario.

5 komentářů:

  1. Aniversario je naprosto bezkonkurečně nejúžasnější. Co klubko, to překvapení! Ten záliv v proužcích jako ono samo najednou zničehožnic? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. když vykoukne sluníčko, je nádherně...jarně :-))...aniversario je úžasné a v té hladké se krásně vybarvuje...jsem navnaděná na KAL, už se těším, co jste vymyslely...Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem (asi během týdne) prošla celý Váš blog - a moc za něj děkuju! Něčím mi dost sedl, vnímala jsem, že máme vidění světa vlastně dost podobné a zároveň dost jiné, a asi tahle kombinace mě držela přikovanou u dalších a dalších příspěvků. Velká inspirace k tomu trochu si vyzdobit byt (na to já právě moc nejsem, u Vás jsem obdivovala a říkala si, že bych taky trochu mohla), víc tvořit s dětmi (na to taky moc nejsem), víc fotit všední dny(na to jsem, ale často líná :) ), víc si užívat hudbu (třeba právě Vlnobeat jsem si díky Vám po dlouhé době pustila). No a víc plést, samozřejmě! Navíc jsem i zase znovu nahlodaná začít tvořit blog vlastní, nápad dlouhodobý a pořád dokola promýšlený zatím bez realizace. No prostě velký kus inspirace, která přišla v pravý čas a sedla. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za Vaše slov,a jsem ráda, že můj blog někoho pozitivně inspiruje. v poslední době na něj nemám už tolik času a tak je z něj pletací deníček:-) přeju Vám, at se daří:-)

      Vymazat