úterý 21. června 2016

Evropský projekt!


 Echo Flower Shawl jde do finále, poslední řady nopků...jedna řada 40 minut:-)

Už si brousím zuby na něco nového, jednoduchého, pruhovaného..
a barevného do tohohle pošmurného léta. 
Dostaly jsme se sestrou dárek - vlnu ♥.... Drachen Wolle!

 Přidala jsem k ní Arroyo English Rose:-)


 Protože vlna je z Německa - návod od německé designérky Martiny Behm se stylově hodí:-)

Anglie, Německo, Česko....v jednom projektu...
English Rose - jakože Angličani, zůstaňte!!
Pletením pro mír ve světě! ♥ :-)

5 komentářů:

  1. Ano, Anglie, zůstaň ...
    Podívala jsem se na Ravelry a úplně nepochopila tvar šátku. Je to nějak sešité? Myslím ten šátek od Martiny Boehm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,je to vlastně nákrčník s takovým cípem..alespoň pokud jsme to dobře pochopila:-)

      Vymazat
  2. nestraš mne to echo nedám.... mám teprve druhé opakování vzoru a to rozplétání 3do9 mi už teď trvá děsně dlouho.... na letošní léto asi nebude, tak snad to příští....

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že to bude projekt vzpomínkový :-(

    OdpovědětVymazat