pátek 29. ledna 2016

Kostlivci a jiní



 Boj s rukávy tohoto kostlivce mě zcela vyčerpává (nevím zda víc on nebo "jaro" venku - tak "mešuge" počasí jako tuto zimu snad ještě nikdy nebylo?)
 Musela jsem aspoň nahodit a naplánovat něco nového:-)


6 komentářů:

  1. Svetr je krásný, i když kostlivec, co je to prosím za návod?
    A u té poslední fotky, co to je prosím za kombinaci melírovaného klubíčka Kati? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, svetr návod vlastní, krajka z Woodland Shawl. Melírované klubíčko na poslední fotce je zbytek Silk Merina od Manos del uruguay, pletla jsem z něj Loop.

      Vymazat
    2. Trošku jsem tušila merino silk, ale nevěděla značku :), tuto barvu jsem si totiž od malabriga nepamatovala a jiná mne nenapadla ;).
      Je to krása, jsi šikovná!

      Vymazat
  2. Taky trpím při letošní aprílové zimě. :-(
    Svetr vypadá nádherně. A těším se, co vznikne z Vašich barevných klubíček.

    OdpovědětVymazat