čtvrtek 5. listopadu 2015

S Trabandem na věčné časy....



http://www.traband.net/fotky/2011/Foma1.jpg

Včerejší koncert Trabandu mě opět nadchnul, zkrátka Traband nikdy nezklame:-). Jarda Svoboda má neuvěřitelnou schopnost ve svých písničkách postihnout každý kout lidského života od největší depky po největší euforku . A to vše v nečekaném sledu tak, jak už to v životě bývá. Obdivuji jeho víru, která neskrývá pochybnosti a schopnost myslet na ty na největším okraji společnosti.  Při jeho písničkách myslím většinou na všechny svoje blízké...a tentokrát hodně i na ty, kteří jsou na cestě...
 Všem přeju...
 
z medvěda sílu a k tomu psí víru
z vlaštovky odvahu, z opice smích
kdybych měl cokoliv ve vesmíru z trofejí drahocenných
bez lásky nejsem nic....



 foto: Traband

8 komentářů:

  1. A chceme mít jisto,
    že někde je místo,
    že někde je hnízdo,
    odkud jsme přišli
    a kam zas potom
    půjdeme spát.

    Mluvíš mi z duše. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo...moje píseň na můj pohřeb...:-) manžel ví... jo, jo:-)

      Vymazat
    2. Je to sice takový surový v době adventu, ale já už mám taky pohřební dávno jasnou: https://www.youtube.com/watch?v=XNaxNff-M-I

      Vymazat
    3. Je to sice takový surový v době adventu, ale já už mám taky pohřební dávno jasnou: https://www.youtube.com/watch?v=XNaxNff-M-I

      Vymazat
  2. Tak u nás vede - jak jinak - Sára. Ta naše se u písně nakrucuje a notoje si "Sáoo, Sáoo"... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sára je už legendární a obdivuji, že na každém koncertě zahraná ....

      Vymazat