sobota 5. září 2015

Žlutá



Žlutá čepice pro Nicenku.
Třeba do sebe nasaje něco tohoto plného krásného období slunečnic a pak v zimě bude o to víc hřát.
Příze: Karisma  - 52 a 21, jehlice 3,4 a 4

6 komentářů:

  1. Žlutá už je sama od sebe nádherná barva, ale v kombinaci s modrou bambulí mě úplně usadila. To je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balbule je sice šedivá, ale modrá by byla taky úžasná - Nicenka si umí vybrat, že? Dík!

      Vymazat
  2. Kačenko, moc se na čepku těším:-) Sice jsem ji chtěla nosit k tomu šedýmu kabátku, ale ten teď bohužel neobleču:-/ :-))) Děkuju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicenko,balíček už je na cestě, bambuli jsem udělala větší, ostříhej si ji podle potřeby:-)) Pa

      Vymazat
    2. Kačenko, čepka je doma! Krásná a moc mně sluší:-) Bambuli nechám zatím velkou, mám teď rozvernou náladu a k ní velká koule přesně pasuje.
      Díky moc!!!

      Vymazat
    3. Díky za zprávu!!Mám radost:-)

      Vymazat