čtvrtek 21. května 2015

Na zahradě...

 Zahrada je splněním mého snu....protože předchozí majitelé neměli pravděpodobně zahradničení moc v krvi, nic moc tu po sobě nezanechali - takže to chce trpělivost. Ale dnes jsem se po dešti šla projít s foťákem a tolik radosti a příslibů tam bylo....pojďte se projít....




 Echinacea přesazená z minulé zahrádky kupodivu přežila ...
roste pomalu, ale roste:-), stejně jako kontryhel....

 Orlíček "miláček" - od maminky....

 Jiřiny od bývalé sousedky na rozloučenou, kupodivu stále nezaznamenané slimáky....
 Můj velký sen mít na zahradě velký bez - jednou bude velký - už i v malém provedení kvete....





Krásný majový den!

4 komentáře:

  1. Někde jsem četla, že kdo má na zahradě bílý bez, má celou lékárnu :) Držím palce, ať slimáci moc neobtěžují. U nás už stačili zlikvidovat pár kousků :( Marné, i oni asi patří k zahrádce :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, slimáci jsou marní, ale poctivý každodenní sběr u nás zabírá, je mi jich líto, ale fakt jim to nemůžu dovolit, aby mi to sežrali, na to prostě nemám....

      Vymazat
  2. Kateřino, to je radost, že. Já oživuju moji zahradu po loňské stavbě, jde to pomalu, protože mám málo času, ale jde to.
    Bez a líska se dávaly k domu pro zahnání špatných bytostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je radost. Já mám čas ale zase chybí finance:-)...lísku hodlám vysadit v příštím kole:-) dík za tip....

      Vymazat