sobota 9. května 2015

Haruni opět a zas





Tenhle vzor si mě v poslední době nějak našel a nechce mě pustit. Tentokrá taková levnější varinata krajky - Jawoll Magic 90 a myslím, že stejně půvabná jako ta minulá. Zajímavostí je, že jsem ho pletla na plastových jehlicích Trendz a nevyšla mi příze - což jsme nečekala, již dvakrát mi metráž 400m vyšla bez problémů. Pak jsem si vzpomněla, že jsme kdesi četla o tom, jak různé jehlice z různých materiálů berou různé množství příze a tímto to potvrzuji. Nakonec jsem ukočila šátek v předposlední řadě v rubu a ničemu to nevadí. Nemá majitele a k dostání je např. zde, nebo piště mail.

5 komentářů:

  1. Jéé, ty proužky na krajce se mi moc líbí! Kdo není moc na krajky, tak ty pruhy je krásně "ztlumí" a je to zas něco jiného.... z tímto by se dalo štrádovat třeba i na safari!
    A o těch návodech ještě popřemýšlej, máš(te) dobře našlápnuto. Ani s jedním návodem, přeloženým od Vás, jsem neměla problém - všechno šlo jak po másle. Krásně jsem si z toho odvodila i zvětšení.
    Mimochodem, jsem napnutá jaký další překlad pro nás chystáte:o)
    Užívej sluníčka a zahrady.
    pa-pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za komentář! To moc potěší a nakopne do další práce. A přeložený je právě tento Haruni:-) A budou další:-) Dík!!

      Vymazat
    2. Tak to se budeme těšit na další překlad :o)

      Vymazat