středa 15. dubna 2015

Color Guys



V neděli jsem měla tu čest být na workshopu anglického designéra Brandona Mablyho v rámci Prague Patchwork Meeting. Bylo to neuvěřitelně obohacující setkání. Tolik jsem se toho naučila. A k mému vlastnímu překvapení, nejen o pletení, ale o životě - taková malá životní lekce. Budu si to pamatovat. Svůj vzorek Vlčích máků jsem si dala do kuchyně, abych měla každý den na očích tu vzpomínku. A knihu a látky od Kaffe Fassetta na sukni... no prostě..vzpustit barvy do života!




Pro Vaši inspiraci...


15 komentářů:

  1. Úžasný obraz z máků je...

    OdpovědětVymazat
  2. Obrázek je skvělý! To by mne nenapadlo, jak krásně to bude vypadat!

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem psala i u Helenky - jste úžasné, holky! Obdivuju moc!
    (A z máků je překrásná dekorace!)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, představuju si tu radost! Kniha! Látka!

    A tys to zarámovala, to se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Kateřino, to je krása. Takže jsi s tlumočením zvládla i plést, jseš dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, vzorek jsme si pletla až v pondělí, ještě začerstva...:-) při tlumočení jsem to opravdu nedala, nebyl čas:-) i když mě Brandon pobízel:-)

      Vymazat
  6. Děkuji všem za milé komentáře. Je to torchu těžko sdělitelné, tak se omlouvám za stručnost příspěvku, jsem stále myšlenkami nějak mimo:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi dobrá ... musel to být neuvěřitelný zážitek.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný zážitek i skrz blogový příspěvek.
    A nápad s rámečkem je geniální.
    L.

    OdpovědětVymazat
  9. Muselo to byt prima setkani ,je skoda ze se hodne lidi boji nosit hodne barevne veci vzdyt svet je plny barev.Video je inspiracni .Take mam doma knihu od Kaffe Fassett je plna krasnych barevnych navrhu.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, často vidím, že pletete na kruhových jehlicích. Přijdou mi velmi šikovné, ale špatně se mi na nich plete - ten přechod z jehlic na silondrát mi dělá problémy a ,,zasekávají" se očka. Je v tom nějaký fígl, nešikovné ruce nebo to chce trénovat a vydržet? Děkuji.
    A smekám před vaší šikovností. Iva. Pliskova23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      nevím na jakých kruhových konkrétně pletete - já používám Knit Pro a ty mají mají přechod hladký, bez problémů. a děkuji:-) KR

      Vymazat
  11. I tmavé barvy můžou být pestré, i tichý člověk může zářit. Velice inspirativní.

    OdpovědětVymazat