středa 4. února 2015

Dnes




 Konečně jsem se donutila ušít si záclonku do kuchyně. Použila jsem různé zbytku látek ze zásob. Kuchyň je inspirována krásnou kuchyní u Jany Grešákové, za což děkuji:-)).

20 komentářů:

  1. Kdo ví, kde by se Jana G. cítila jako doma? U nás taky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kači, krása......ukaž víc! jsem zvědava:-) A ta dřevěná police....super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dík, ta police je právě okopčená od tebe;-))

      Vymazat
  3. Já si dovolím okopčit podložku z plstěných kuliček, ta se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jen pro doplnění musím ale říct, že je kupovaná (Tiger):-)

      Vymazat
  4. Katko, je nádherná! Přesně na takovou z kousků látek se chystám už dlouho, ale děsím se těch dlouhých pruhů, to mi moc nejde :( Tobě se ale povedla moc krásně.
    Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono je to spíš krásně nafocené, ale křivé je to až hamba, manžel pravil: Si zvyknu..-))

      Vymazat
  5. Teda, ta záclona je mooooc pěkná, asi by mě to nenapadlo samotnou...díky za inspiraci...Hezké zabydlování a zdraví dětem...Milky

    OdpovědětVymazat
  6. Ecký!
    Jo to je podložka z plstěných kuliček, aháá, já váhala, jestli je to z modelíny, nebo jsou to klubíčka štupovacích přízí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, podložka, kterou se mi nechce používat jako podložku, ale raději se na ni dívám:-)

      Vymazat
  7. To je moc hezký nápad. Nechám se také ráda inspirovat...

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, jsem zvědavá na celkový pohled na polici. neříkala jsi náhodou někdy, že už žádné otevřené poličky? Podložka, závěs i ta vysoká miska (na klíčení ?) jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš ale paměť:-))) ano, říkala, ale tahle police tam jaksi měla být plus ta police u Jany G. Vyfotím až bude na ní a pod ní uklizeno, zatím se nepovedlo;-)

      Vymazat
  9. Úžasná látka ... tuze se to vylaďuje ... bude to krásné tam u vás ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, škoda, že v Ikei už není ke koupení, koupila bych si na cleou záclonku :-(

      Vymazat
  10. Taky mě mrzí, že tu látku už nemají. Byla za dobou cenu, krásná, skvělá třeba i na podšívky do kabelek. měli ještě podobnou a z té má závěsy v kuchyni moje maminka.

    OdpovědětVymazat
  11. Krasny zaves,hned som podla pocitu vedela,ze som uz bola na vasej stranke,hoci to bolo v predoslom byvani. . . navodili ste vo mne ten isty pocit blazenosti . . . zdravim Alena!

    OdpovědětVymazat