úterý 7. října 2014

Obdarování



Znáte teorii jazyků lásky? Vždy mi život přišel trochu složitější a bohatší, než takovéto jednoduché teorie. Co mi je ale jasné, že mým jazykem lásky jsou dárky. Dávám je fakt ráda. Je to takové přízemní, ale je to tak. A dnes jsme dostala dárek jen tak. Již paní pošťačka, když viděla údiv na mé tváři při přebírání balíčku, řekla "To je ale příjemné, že?" Chápete jak mi je? Někdy je dobré poplakat si pro změnu štěstím. Díky Jani.

Kdy naposledy jste dostali dopis? Pavla Milcová někde zpívá "ó dobo dopisů, kde jsi, kde jsi...."
Posílám na sever Pavlu Milcovou ....všem přeju anděle kolem sebe....)




9 komentářů:

  1. To je moc hezký příběh, Kateřino :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ten je krasnej ... vsak si ho dobra duse zaslouzis !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký dárek, který potěší duši a zahřeje v těchto nevlídných podzimních dnech. Také ráda dávám dárky, hlavně dětem.

    OdpovědětVymazat
  4. Dostat dárek jen tak, to je pane něco! Mnohem víc, než když ho člověk čeká. Dojetí chápu.
    A k těm jazykům: Dárky dávám taky ráda. Mým jazykem lásky je ale pozornost - čas mně věnovaný. To je nejvíc. A jak to je dneska, když nikdo "nemá čas", vzácné.
    Jinak dle druhu dárku a dopisního papíru mám tušení, která Jana - dobrá duše - to byla... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne prekvapeni ,vsak si to take zaslouzis.

    OdpovědětVymazat
  6. tak ten je prekrasny... a aj kvety, aj cely pribeh. krasne je na svete :)

    OdpovědětVymazat
  7. jojo, taky mám dneska pocit, že ten svět nemůže bejt zas tak zlej.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Poteseni na me strane, Katu (ijj-to tu ted napsal benji)! At Ti ten nadchazejici cas odsejpa k co mozna nejvetsi spokojenosti. At to prekorenovani neboli, vlastni cibuloviny na novem budiz dobrym znamenim:-)) Rikala mi nedavno jedna pani - kdyz vy budete v pohode, vsechno bude v pohode. Ja zas takovy radikal nejsem, abych se pod tohle podepsala, kazdopadne je fakt, ze pristup a "hlava" jsou alfa&omega... Tak at najdes klid a stesti i v novem domove ♥ myslim na Te!
    Opatruj se. A dekuju ja! A tesim se furt, pa J.

    OdpovědětVymazat
  9. Kači, ach!!

    Jani, jsi žena týdne.
    Petra

    OdpovědětVymazat