pondělí 27. října 2014

Nové výzvy

Tento svetr mám v plánu už víc jak dva roky, v podstatě od momentu, kdy jsem ho na Ravelry uviděla. Je k stažení zdarma. Prostě nádhera. A včera jsme začala, takové dobrodružství. Hlavní béžovou barvu mám nasyslenou z loňské akce Drops. Doplňkové barvy poskládám ze zbytků. Těším se. Pokaždé, když se vrátím z nějakého workshopu Vlněných sester, jsem den dva úplně mimo, pořád myslím na všechna ta setkání, na ty úžasné ženy, které si na náš workshop našly čas, na tu radost, když vidíte, jak vše do sebe zapadá, jak se lidé učí....dobrodružství.

21 komentářů:

  1. Také můj sen! Ale zatím se ještě necítím. Krásné barvy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já ještě taky nevím jistě, jestli to dopadne;-)

      Vymazat
  2. vypadá velmi dobře ... bude ňuňu ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. víš .. po každém kurzu či setkání mám chuť .. chuť tvořit, chuť vnímat svět jinak ... to poznání a setkávání je tak milé a plné

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Hlavní přízi mám Drops Nepal a doplňkové barvy Noro Kureyon a zbytku Drops Nepalu a Limy:-) Rantl jsem pletla na 4,5, nahozeno 176 (vel. M) zbytek pletu na 5.

      Vymazat
  5. krása, to je můj sen
    jen ještě neovládám trik na vyplétání vzorů.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, není to těžké, příze se střídá a přetahuje za pleteninou:-)

      Vymazat
  6. Tady je dukaz ze se moda toci do kola ja jsem takove svetry pletla pred triceti lety .Byly hezke a porad jeste jsou .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tomu clekme věřím:-)) něktyeré věci jsou prostě nadčasové.

      Vymazat
  7. ať brzy hřeje a těší...Věrka ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Už začátek vypadá skvěle. Pro koho bude?

    OdpovědětVymazat
  9. Krása! Mám podobný, pletený z pravé silné islandské vlny, ale je mi v něm takové horko, že je skoro nenositelný... Pletu zásadně zezhora dolů, líp se pak odhaduje délka a šířka.
    Máš v plánu svetr, nebo budeš stříhat a všívat zip? To je teprve dobrodružství (a taky docela nervy)!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pletu přesně podle návodu, čili odspodu, tak jak je to na obrázku:-)

      Vymazat
    2. Zezhora dolů je to jen čtený přesně naopak, ale je pravda, že vzor pak vypadá maličko jinak, není z "véček" ale z "áček". Tak ať se příze nemotá! Eva

      Vymazat
  10. Ano. Proto se taky dnes tak těším na další kurz. Kači, svetr bude dozajista nádherný!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Ten bude krásný... Těším se na výsledek.

    OdpovědětVymazat